Business Books je najveća svjetska biblioteka online poslovnih knjiga s više od 10.000 naslova. Uz samo nekoliko klikova mišem, možete dohvatiti i pretražiti veliku kolekciju sadržaja vodećih svjetskih izdavača s poslovnim i srodnim temama.
Kolekcija pokriva teme kao što su vođenje timova i organizacija, izrada poslovnih planova, vještine intervjuiranja i pregovaranja, prodajne vještine, vođenje projekata itd. Korisnici mogu biti iz svih disciplina koje se oslanjaju na menadžerske i poslovne vještine - prodaja, ljudski potencijali, marketing, voditelji projekata, menadžment i sl.
Kolekciju odlikuje raznolikost opcija, jednostavnost korištenja, mogućnost pretraživanja na razini članaka, kao i mogućnost komunikacije i personalizacije.
Aktivacijom servisa ostvarujete neograničeni jednogodišnji pristup svim sadržajima unutar odabrane kolekcije, kao i automatski pristup svim novim naslovima koji se objave u kolekciji tijekom godine, bez dodatnih troškova.
Što servis može pružiti?
- ciljanu i brzu pretragu - ako ste barem jednom koristiti tražilicu, onda vam je poznato koliko je frustrirajuće dobiti milijune različitih rezultata na samo jedan upit.
- povjerenje u informaciju - ne morate brinuti od kud je podatak došao i da li je točan - biblioteka sadrži naslove svjetski poznatih autora i izdavača.
- uštedu vremena i novca - "Knjige koje koristim u prosjeku koštaju između 250 i 400 kuna. Online knjigama štedim novac i vrijeme. Osim toga, servis mi daje i pregled knjiga koje ne bih ni kupio nego samo proučio."
- organizaciju vlastite baze sadržaja unutar servisa.
- dijeljenje sadržaja unutar grupe.
- kombiniranu edukaciju - knjige je moguće koristiti u sklopu edukacije, bez obzira radi li se o korištenju programa iz Business Expert kolekcije ili vanjskim programima koji knjige koriste kao dodatni resurs.
- dostupnost u svakom trenutku i s bilo kojeg mjesta - "Servis je posebno koristan ako ne možete doći do kvalitetne tehničke literature."
Rješenja
Korporativno rješenje
- isporuka putem vlastitog Percipio sustava
- kreiranje "kanala" sadržaja, ovisno o skupini zaposlenih kojima su potrebne teme unutar kanala
- dodatni resurs za edukaciju
- korištenje unaprijed pripremljenih online edukacijskih programa
- biblioteka knjiga.
Individualno rješenje
- pretraga unutar pouzdane baze podataka
- osobni razvoj i učenje
- čitanje.